Вівторок 21.04
1. Прослухай пісню "Веселка". Дай відповіді на запитання. (усно)
- Як ти думаєш, чому утворюється веселка?
- З якими предметами асоціює автор пісні кольори предметів?
2. Розглянь таблицю та з*єднай колір з предметом із пісні.
(Наприклад: 1-А)
3. Закінч речення
Веселка з'являється, коли після дощика виглядає ... .
4. Перепиши опис улюбленого кольору з пісні.
Наприклад:
Синій - це море, ласкаве і тепле. Або волошка у щедрих житах.
https://svitdovkola.org/1/30/media4
Поміркуй, чи можна пофарбувати білу квітку?
Середа 22.04 (усно)
Розглянь малюнок. Скільки бачиш веселок.
Коли виникає веселка?
Розмісти квіти за кольорами веселки.
Які з цих квітів тобі знайомі?
https://svitdovkola.org/1/30/media3https://svitdovkola.org/1/30/media4
Поміркуй, чи можна пофарбувати білу квітку?
Четвер 23.04
Переглянь схожі.
Намалюй ілюстрацію до одного з них (за бажанням)
- Чому пінгвіни живуть зимою без своїх фантазій
- Чапля осінь жде завзято, буде сани фарбувати
- Чарівна пташка життя звеселяє, бо співає файно
- Чудове прекрасне життя завжди буде сонячним файним
- Чарівниця осінь жар-птаху закликає бабин сад фарбувати
- Частіше посміхайтеся, жартуйте – зробіть безхмарною свою фортуну!
П'ятниця 24.04.2020
Комментариев нет:
Отправить комментарий