ЯДС "Веселка"



Вівторок 21.04

Наталя Карпенко. Добірка дитячих віршів про веселку (райдугу ...
1. Прослухай пісню "Веселка". Дай відповіді на запитання. (усно)
- Як ти думаєш, чому утворюється веселка?
- З якими предметами асоціює автор пісні кольори предметів?
2. Розглянь таблицю та з*єднай колір з предметом із пісні.
(Наприклад: 1-А)


3. Закінч речення
Веселка з'являється, коли після дощика виглядає ... .
4. Перепиши опис улюбленого кольору з пісні.
Наприклад: 
Синій - це море, ласкаве і тепле. Або волошка у щедрих житах.


Середа 22.04 (усно)
Розглянь малюнок. Скільки бачиш веселок.
Коли виникає веселка? 
Розмісти квіти за кольорами веселки.
Які з цих квітів тобі знайомі?
https://svitdovkola.org/1/30/media3
https://svitdovkola.org/1/30/media4
Поміркуй, чи можна пофарбувати білу квітку?
Четвер 23.04
Переглянь схожі. 
Намалюй ілюстрацію до одного з них (за бажанням)
  1. Чому пінгвіни живуть зимою без своїх фантазій
  2. Чапля осінь жде завзято, буде сани фарбувати
  3. Чарівна пташка життя звеселяє, бо співає файно
  4. Чудове прекрасне життя завжди буде сонячним файним
  5. Чарівниця осінь жар-птаху закликає бабин сад фарбувати
  6. Частіше посміхайтеся, жартуйте – зробіть безхмарною свою фортуну!
Обери 2-3 та запиши ті, які найбільше сподобались. Придумай та запиши свою. (за бажанням)
П'ятниця 24.04.2020
Охайно і каліграфічно перепиши текст у зошит.
Якщо є можливість: під диктовку дорослого. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий